jag vill ha fredag idag.

för just nu är det ett tomrum hos mig.
dock bara en dag gamalt,
men oj vad man kan sakna.
och jag måste erkänna, att aldrig, i min vildaste fantasi, skulle jag kunna tänka mig att det skulle bli såhär. de är ändå rätt märkligt. de ofattbara händer, även om de är just så ofattbart. egentligen är väl ofattbart inte riktigt rätt ord, de passar liksom inte in, men skit samma, ja gilar´t ändå.



och när jag ändå håller på måste jag skryta lite.
när man kom hem från jobbet igår hade världs bästa vatt på msn och skrivit:
"känner att jag måste säga hej till ett av mina ABSOLUTA favorit fans så här innan jag loggar ut:D"
och till er som inte vet vem "världs bästa" är, så är de LL, världens bästa LASSE LINDH! ja precis, han den där super braiga popartisten. :)

woho gonatt på det!
Publicerat i Allmänt