vad händer ?

idag : jobb mellan 08 och 16 står på schemat . vi ska gå på bio med kidsen , kung fu panda blir det också har jag hört via ryktesvägen då vi ha noll koll på mitt fritids . :) där efter blir det väl hem o slappa lite innan innebandyträningen drar igång vid 21.

imorgon: 05.30 ringer klockan , upp & hoppa för en öppning på fritids . och jag slutar sen vid tio ist för 16.30. gutt , nypressat mos faktiskt . för visst vill man gå på marknaden en stund. kvällen är väl ganska obestämt ännu .

lördag: samling 11.45 vid sporthallen , upp till sandbäckshult för match och sen har nästan hela dagen gått . kvällen är också ganska obestämd . lasse lirar ju visserligen i västervik , men vem över 18 följer med ??

nej men jobbet kallar och jag har berättat lite om hur helgen ungefär kommer se ut . lär antagligen inte ha tid att skriva här då som vanligt . puss och såntdär löjligt

Publicerat i Allmänt
#1 / / turez:

Tänkt att Turez missar marknaden detta året också. Gävle har slukat upp mig.