att spendera en måndag .

återigen vaknade jag av ett sms , däremot inte från john utan rebecca idag . vi bestämde igår att hon skulle komma hit på sin lunch & äta med mig . sagt & gjort . hon kom vid tio i 12 snåret & maten stod nästan på bordet ..
vi hann med en liten kort-runda innan hon skulle till skolan igen .

jag spenderade därefter lite dötid vid datorn innan jag stack ner till Q8 , hyrde en film & åkte hem till fiffi för att pigga upp henne . hon är lite förkyld & låg hemma idag . vi kollade på män som hatar kvinnor . en ganska speciell men bra film . jag gillade den även om den var lite invecklad ibland ..

och när filmen var slut åkte jag och hämtade john hos hans mamma .
vi åkte hem hit , va i affären , hämtade skor hos jens och lagade mat som jag skrev innan . vi käkade pommes , beasås & köttabit . till de hade vi vitlöksbröd också .. så mycket mer hann vi inte göra innan de va dags för honom att bege sig till innebandyträningen .
då kom ellen och vi tog oss en promenix , pratade om allt & ingenting . det kändes skönt & behövligt , tack för det .


nu spelar jag lite spel på msn med jossan . snart hade jag tänkt plocka iordning lite också och komma lite tidigare i säng ikväll än vad jag gjorde igår ..
Publicerat i Allmänt