lindvallen -09 !

jag har varit på tok för lat de senaste dagarna med att uppdatera , men nu tänkte jag minsann skriva några rader om hur veckan i fjällen var. jag är ändå hemma & är sjuk , så då kan man passa på..

ellen, amanda, micke, jenny & jag tjuvstartade redan på fredagseftermiddagen med att dra oss upp till mickes syster; monica i aneby. där åt vi god mat och spelade alfapet , måste tilläggas att ellen och jag regerade! ;) sen sov vi gott för att på lördag morgon fortsätta mot sälen .
vi kom fram hela, käkade , hyrde skidor, köpte liftkort, installerade oss i stugan och väntade på min kära familj som kom med kalle. sen blev det ut & åka såklart. full fart i backen!
på söndagskvällningen kom familjerna fridlund, lindeblad, thuresson & gustav också, så åkaåka hela veckan lång. mycke offpist , då både erika, gustav , ellen och jag hade blades. riktigt kul hade vi , många skratt och många roliga vurpor.. jag har fortfarande ont i en axel och lite i knät. men de är smällar man får ta , huvudsaken är att vi hade kul! :)

de hände massor av mer saker den veckan men kort & gott så var den toppen!
här kommer några söta bilder på oss snyggingar som va med;

<3
biffs


tutterduvorna

nu hade jag tänkt sova en stund och hoppas på att bli frisk . helgen är snart här, vilket innebär match plus att jag snart ska opereras.  PUSS och hej .

Publicerat i Allmänt