min torsdag sammanfattar jag i trötthet.

dagen började med att jag knappt kunde ta mig ur sängen. den fortsatte med att jag höll på att somna under en filmvisning på jobbet.. under eftermiddagen/kvällen har jag haft ont i huvudet från & till plus att jag varit småsur. och allt detta är trötthetens fel. jag har varit så äckligt trött hela dagen, inte bara sömnig utan på folk också. därför hade jag tänkt lägga mig nu & se fram emot morgondagen + helgen. den kommer mestadels spenderas med john. <3

förresten har det inte bara varit en dålig dag, john & jag har umgåtts (jag vet , vi gör det jämt men vi tycker ju om varann & vi kan faktiskt träffa andra också) , vi gjorde chokladbollar, sen fick jag min lönespecifikation på posten som gjorde mig himlans glad & som grädde på moset fick jag reda på att lasse spelar i sthlm på valborg, JOHN & JAG ska dit!
PUSS PÅ DET och godnatt .
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sanna:

När ska ni till stockholm? :)