nu börjar det ordna till sig lite

äntligen en gnutta av julstämmning och jag har faktiskt redan hängt upp stjärnorna och gardiner redan, men det är ju faktiskt bara en och en halv dag kvar till advent nu så då är det väl ändå okej?!

egentligen har jag inte dom tända än, endast för att visa er myset (ursäkta min skrynkliga gardin, jag har inget strykjärn hehe)
 
jag har också testat mitt lack-set jag köpte när jag var på gekås, för första gången i mitt liv har jag äntligen fått testa på att lacka en julklapp. jag tyckte alltid det såg så mysigt ut när dom gjorde de på madicken-filmen man kollade på ibland som barn. och mitt resultat blev ganska bra, det kommer lackas mycket mer innan det är julafton med andra ord.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Åsa:

Oj, du har kommit längre än jag...

Men jag tänker på det. I helgen ska det ske.
Men mina gardiner kommer inte att vara skrynkliga, de är nämligen helt nya o fortfarande i sin förpackning.
Nästa år köper jag nya!
God advent!

Svar: jag ska fortsätta i helgen med mera, baka lussekatter, kanske peppakakor och eventuellt lite julgodis med. jag får se vad jag orkar med, man ska ju ta det lite lugnt också sägs det!
mina gardiner är också nya, jag tog dom ur förpackningen för första gången idag. så om du har otur är dina också skrynkliga i alla fall, hehe. vi får hoppas på det bästa.

detsamma! :)
josss .