En liten lista


5 saker jag brukar säga 
- Jag vet inte.
- Idiot.
- Tja.
- Gött.
- Jävlar vad rädd jag blev. (Är sååå lättskrämd, haha)

 
5 saker jag brukar tänka
- Hur mycket är klockan?
- Åh vad tjock jag är.
- Varför lägger jag alltid mina glasögon i hallen?!
- Äsch, städa kan jag göra en annan dag.
- Vad ska jag äta idag?

 
5 saker jag brukar drömma om nätterna
Jag brukar inte minnas så mycket av mina drömmar nu för tiden.


5 saker jag gillar
- Umgås med kompisar.
- Fota.
- Åka skidor.
- Att bli överraskad.
- Galna och spontana påhitt.
 

 3 saker jag ser fram emot
- Den 27 november, för då sticker jag till Sälen. WIHO
- JULAFTON. Bara 58 dagar kvar nu.
- Lördag = maskerad!

3 saker jag är rädd för
- Att möta han som våldtog mig i affären/på stan.
- Att gå upp i vikt.
- Katter, haha.

 3 saker jag inte gillar
- OST.
- Dryga människor.
- Hösten.

3 saker jag vill
- Åka till Auschwitz.
- Hoppa fallskärm.
- Bestiga Kebnekaise.

3 saker jag blir lugn av
- Min hund.
- Lasse, världens bästa, Lindh.
- Att prata med Ida, mina bästa vapendragare. Hon är så klok, så klok. 

3 saker jag blir stressad av
- Folk som söndagsåker på en vanlig dag, haha.
- När folk inte svarar och det är viktigt.
- När jag inte vet vad jag ska göra.

 3 saker jag borde
- Börja skriva en packningslista inför Sälen.
- Ta på mig glasögonen som ligger i hallen.
- Redigera lite bilder.

En bild från i sommar.