Den senaste veckan har sett ut så här:


Fredags;
 årets första dopp, födelsedagsfirande för pins Carl Philip och lite för mig + en trevlig utgång som avslutning.

Lördags; middag och lite tårta hos pappi, tjejkväll hos Mallan i Nybban och ytterligare en utgång som avslut.

Söndags; Sov huuur länge som helst och gick på bio med Jurre, Jimmy, Matilda och Albin.

Måndags; Träffade Fiffi och blev uppringd av en kvinna på socialförvaltningen som var intresserad av mig för ett jobb, ska tillägga att jag inte sökt det. KUL!

Tisdags; Intervju för jobbet och en runda på stan med Johanna och mosters lilla Ellagull. 

Igår; FICK JOBBET! WIHOOOO! Och barnvakt en stund åt favoriten Ellagull. 

Idag; Promenixat, skickat lite viktiga mail och träffat Kalle en sväng.

Och utöver detta har jag vilat och tittat en himla massa på min nya serie; Criminal minds. Så bra faktiskt plus ganska kul att se de allra första avsnitten.

ANYWAY. Bra helg och bra vecka. Imorgon är det fredag och jag ska fota en bal. Håll tummen!
Publicerat i Allmänt