20 onödiga frågor


1. Hur gammal är du om fem år?
 33 jordsnurr.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? AngelicaPelika på förmiddagen och Christopher på eftermiddagen.
3. Hur lång är du? 164 centimeter, men om jag ska vara ärlig så är det bara 163 och ½. 
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Allegiant, den 3 filmen av Divergent.
5. Vem ringde du senast? Christopher. 
6. Vem ringde dig senast? Sockerpullan aka Ellen.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Gött! Kommer bortåt snart då :D"
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Mamma är gift, men inte med pappa.
10. När såg du senast din mamma? På facetime i söndags men annars någon månad sen ungefär.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna.
12. När vaknade du i dag? 6.40 ungefär.
13. Vilken är din favorit julsång? Jag har två; Julen är här och Last christmas.
14. Vilken är din favoritplats? Där Christopher är (så klyschigt jag vet, men är SÅÅÅ KÄR I HONOM♥). Trivs för övrigt väldigt bra längst fram på en Lasse Lindh-spelning eller vart som tillsammans med vänner och familj också.
15. Vilken plats föredrar du minst? Den var så klurig att jag inte kan komma på någon sädär på rak arm.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Eftersom att jag är så himla spontan av mig så har jag faktiskt ingen aning. Den som lever får se helt enkelt.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? En gång drömde jag om "rankfötter", dom var HEMSKA. Några slags ankor som bar på någon epedemi och anföll hela städer/byar.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Christopher, tidigare ikväll när vi spelade kort. 
19. Hur stor är din säng? Lite för liten men ändå mysig, 120 cm.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, men använder bara den bärbara för tillfället.

Publicerat i Listor