Hejdå 2016.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en ganska galen sak men den kan jag tyvärr inte skriva här. Haha.

Har du några nyårslöften?
Nej, jag har bara en liten "tävling" med mig själv. Jag ska se hur länge jag klarar av att INTE äta på mcdonalds, haha.

Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Rebecca fick lilla Edvin och Emma fick lilla Elsa.

Vilka länder besökte du?
Norge två gånger och England.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat och lagt ner tid på människor som inte ger någonting tillbaka. 

Bästa köpet?
Vår nya säng, den är både snygg och skön.

Bästa minnet från 2016?
Englands-resan med Christopher var alldeles underbar.

Vad gjorde du på din födelsedag 2016?
Jag firade med lite middag och tårta hemma med familjen och avslutade med utgång tillsammans med Jurre och Matilda. En spårad kväll!

Favoritprogram på TV?
Jag tittar faktiskt inte på tv.

Ett datum du alltid kommer att minnas?
Den 22 juli. (Och som alltid, 21 januari..Jävla jävel)

Vad spenderade du mest pengar på?
Hm, det måste nog ha varit något så tråkigt som mat. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Trots att jag haft det lite jobbigt i slutet av året så har jag ändå varit så mycket gladare än tidigare.

Hur skulle du beskriva din stil i år?
Precis som vanligt, blandad. Det som är snyggt och skönt.

Vad fick dig att må bra?
Fina vänner, roliga upptåg, spontana saker, massa Ella-gos, Christopher och små resor.

Är det något du saknade 2016 som du vill ha år 2017?
Förutom några miljoner på kontot hade det varit nyttigt om jag hade mer självkänsla.

Vad önskar du mest med 2017?
Att jag får fortsätta att spendera mina dagar tillsammans med Christopher och något så klyschigt som att alla mina nära och kära får må bra.
 
Publicerat i Listor