F R E D A G & L Ö R D A G

När jag kom hem från jobbet i fredags möttes jag av världens bästa överraskning; mosters lilla trollunge och hennes mamma. Gissa om jag busade, stimmade, kramade, gosade och sken som en sol resten av kvällen?? Så mysigt! 
Vi hann också med att käka taco, gå en liten runda, gunga, åka rutschkana, busa i sängen, duscha x2 och äta pannkakor innan de var dags för dem att åka hem igen.. 

Och när de hade begett sig hemåt lördag eftermiddag tog vi oss lite vila innan det var dags att dressa om för att gå och titta på En skam för Sverige 2, med Magnus Betnér och Soran Ismail, som jag fick av Christopher i julklapp. Vi satt på första parkett och hade verkligen en supermysig kväll. 
 
Tack, tack, tack mina godingar för två superbra och mysiga dagar! ♥
 
Publicerat i Allmänt