en helt vanlig torsdags-kväll

kim tittar på tv, jag sitter här och nyss var två killar här och köpte högtalare. snart väntar sängen och imorgon är det äntligen fredag. det är ganska chill och inte så händelserikt med andra ord..
hoppas du som läser har en trevlig kväll!

en bild från alldeles nyss får duga som lite utfyllning.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Tommy:

SV: Det var synd, hur långt är det från Malmö?

Med priset menar jag vad det kommer kosta, jag tar ut en summa för fotograferingen, men det blir lägre än vad jag kommer ta senare då jag vill komma i gång med en portfoilio.

Svar: cirka 25 mil ungefär!
okej, då var det som jag trodde då. tyckte det verkade lite konstigt att man skulle få betala för att ställa upp när det är för din vinning bara, när det är du som söker modeller, hehe!
josss .