P E P P !!!!

precis , pepp , jag är så jävla pepp !
pepp inför helgen , faktiskt pepp inför de mesta tror jag . har varit lite halvt om halv i några dagar nu och jag blir det bara mer och mer . som grädde på mina raggmunkar jag åt till lunch idag åkte jag tom och köpte mig en ny kamera efter promenixen med fiffi i morse . tyckte jag skulle behöva de inför helgen . och så jävla nöjd jag är också ! ingen riktigt systemkamera är det , utan en fejk kan man säga . men de är inte mer än vad jag behöver . i vilket fall finns det fler och finare bilder man kan ta med den än med min tusen kronors canon . nog om det .
på jobbet idag hittade jag ett kassettband som jag ska spela över också , måste ha lite music i bilen upp till eksjö . finns ju ingen cd i min superbraiga och snygga bil , haha . kassettband for life .

tror minsann jag måste börja med bandet redan nu. för sen kommer johnjohn . där efter sovtajm , jobb , träning , sova , jobba , eventuell match , åka !!! ja listan är lång , PLUS att jag ska hinna packa , tvätta , handla , fixa kartor , lära mig kameran osv osv. blir trött bara jag tänker på det , men jävlarenamma vad jag är pepp ändå !! två dagar , tjihooooooo.

Publicerat i Allmänt