dag 3

tjenamors!
idag är det onsdag & det betyder att jag kan avslöja min lilla hemlis som blev en dag försenad. i måndags tog jag mina kläder & saker och bosatte mig på annat ställe. alltså har jag för första gången i mitt liv flyttat hemifrån. det va från början sagt i söndags , men ändrades till måndags vilket inte gjorde så mycket. men nu är det i vilket fall den tredje dagen i lägenheten.
än så länge känns det bra, hela måndagskvällen & igår ägnade john och jag till att få till allting. och nu tycker jag att vi är ganska färdiga.

i eftermiddag ska jag hem till mamma & passa mina kära syskon, filip & tilda. därefter blir det ekvallen för fotbollstittande på saik och johnjohn. vi får hoppas på vinst som sist.
i morgon är det sista jobbdagen innan helg med, skönt. :)

nej nu ska jag duscha eller vila mig lite. puss & kram, jag tänker på mamma & mormor idag.♥
Publicerat i Allmänt