nu är det söndag igen .

dagen startade med att vi vaknade upp ensamma hemma hos john , då vi var på lite party igårkväll . vi slöade massa & begav oss inte hemma förrän runt ett tiden . jag hann bara käka lite innan de va dax för jobb , jobbade bara en stund mellan 14 & 16 , vilket va ganska skönt eftersom jag är himlans trött idag .
efter jobbet har vi bara tagit de lungt & myst . runt fem cyklade vi bort till torshammar för att titta på jens , de vann med 5-2 . och nu har vi tjockat oss med pizza , samtidigt drog vi en film .

helgen & långledigheten har varit ganska kalasbra , fast jag skulle väl ljuga om jag inte sa att jag gärna kunde va hemma några dagar till . vi får hoppas veckan går fort så är helgen snart här igen, vilket betyder (nästan 100% säkert) att ellen , john & jag beger oss mot eksjö för att kolla på våran älskade lasse man . :) jag längtar rätt mycket !


nu ska jag slänga in några bilder på datorn från veckan som gått & sedan säga god natt . vi hörs !

Publicerat i Allmänt