en vecka med lov , del 2 .

här kommer min tisdag och natt i bilder , en herrans massa bilder .


john och jag vaknade upp pigga och glada på en madrass på golvet
då vi var så hyggliga och lånade ut sängen till ellen och erik .


jag bjöd på finaste frukosten .


efter en riktig slappisdag bestämde sig ellen , erik och jag för att ta
oss in till stan och kolla på kalmar FF´s sista match mot malmö . robban
va också med så honom mötte vi i stan ..


ellen kör posen .


erik likaså .


och jag är ju givetvis inte sämre .


en bild från matchen blev det och den va inte mycket att hänga i
julgranen ..


efter matchen blev det sibylla och stök med bök . och efter det tog vi bussen hem igen för att umgås lite hos mig .


john kom och glad va han ocskå .


gott med okokta spaghetti tyckte erik ..


världens snyggaste brillor !


det blev några rundor chicke och jag vann INTE . haha ..


robban coolast eller hur va de ?


robban och john visar upp sig samtidigt som ellen och jag pumpar .


erik och ellen .


robban ser nöjd ut med sitt val av sovplats . haha ..


sen somnade vi nog allihopa ..


och erik va superpigg onsdag morgon .


och robbi med .
Publicerat i Allmänt