svar till turez

jag fick en liten liten lista med frågor av min kära vän turez och eftersom hon verkar har glömt allt om mig och missade hur frågelådan fungerar så ger jag henne svar här.
vill du bo i hus? ja absolut
drömbilen? jag vet faktiskt inte riktigt längre, en 240 kanske som man kan hoppa på tvåans växel med, haha. nej men någon bmw skulle inte vara fel
bhstorlek? jag låter dom gunga fritt
hur snabbt kan du springa? 17 kilometer i timmen
äckligaste maten? OST
vilken årstid är bäst? sommar, men vintern är underbar på ett par snowblades
favoritfärg? klarblå
#1 / / turez:

Orkade inte hålla på med frågelådan haha. Och jag vet ost men jag tänkte att det liksom inte var mat.. utan pålägg. Eller ja, det är ju egentligen mat.

Svar: ja det beror ju på hur man ser det där med mat, hehe. :)
josss .