Jag är så himla glad!!


Minns ni att jag hade en hemlig längtan för cirkus en och en halv vecka sedan ungefär?! (Om inte kan ni hitta det inlägget HÄR)
Hur som helst hade jag nu tänkt avslöja vad det var..

Vi skulle åka och titta på en större lägenhet!

Tyvärr var den inget alls att ha.. Fy och blä. MEN. Skam den som ger sig som man brukar säga. Vi har hunnit få erbjudande, tittat på en till och skrivit papper sen dess. Så den första december går flyttlasset!
Så idag har vi strosat runt på Ikea och Mio för inspiration då vi behöver bland annat ny säng och köksbord. Det här kommer bli sååå BRA och jag är så himla glad! Vill bara flytta NU.
Du & jag ♥
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Turez:

Grattis underbara du! Får jag till å hälsa på när ni bott in er!! Två månader skulle du va iväg va? ;)

Svar: Tack sköning! :D Nä det sa jag aldrig, jag sa att det var två månader till att börja med. Och det är stor skillnad. :*
Josss.