Annandag jul.

I tisdags fortsatte, och avslutade, vi julfirandet med att åka hem till pappa och Lena. Vi åt god mat (dock inte julbord), pratade i massor, delade ut julklappar och hade det trevligt. Bra kväll! 

Tydligen tar jag nästan bara "groupies" när det kommer till bilder nu för tiden så.. Här kommer de jag tog den kvällen; 

 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jessica:

Hittade precis tillbaka till din blogg efter ett par år då jag kikade in i min egna gamla blogg (bloggade på thetruthandotherdisasters.blogg.se förr) och såg en kommentar från dig. Ville bara säga Hej! Kul att ha hittat tillbaka och att du fortfarande bloggar :)

Svar: Vet inte om du kommer in och läser svaret här, men HEJ! Så kul att du skrev, jag saknar dina inlägg. Hoppas allt är bra :)
Josss.

#2 / / Jessica:

Haha jag saknar också att blogga, men det dog ut när jag började jobba på förskola och blev rädd att föräldrar skulle hitt till min blogg haha. Men blev jättesugen på att starta en ny blogg nu när jag gick in här och läste! :)

Svar: Ja gört!! Skriv adressen här sen bara så jag inte missar i så fall! :)
Josss.