En helt onödig lista

SENASTE;

Låt du hörde: Just idag är jag stark - Kenta.
Film du såg: Jack Reacher.
Mat du åt: Två frallor med smör och ett glas oboy.
Kram: Christopher.
Puss: Christopher.
Känslan: Glädje, väldigt glad idag faktiskt.
Resa: Ni som läser kan inte ha missat att det var Polen för två veckor sen.
Glädje: Tidigare idag när vi fick schemat inför i höst, kommer sluta 14 varje fredag. WIHOOO!
Dröm: Att jag och bland annat Christopher plus en kollega var på skidsemester och skulle gå på ett utedass, haha.
Person du träffade: Christopher.
Personen du pratade i telefon med: Johanna och lilla Ella på facetime för cirka en timme sen, myyys!
Personen du fick sms av: Mamma.
Gången du åt 7-eleven korv: Det var så längesen att jag inte minns faktiskt.
Gången du var utomhus: För cirka två timmar sen, åkte motorcykel.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På mammas sida var det i fredags och pappas vid påsk.
Saken du köpte: En glass, ett paket kakor och en träningstidning. Bästa kombon, haha!

ALLMÄNT;

Ska bli skoj: Massor, som jag skrev i föregående inlägg har jag massa att se fram emot. 
Ska inte bli skoj att: Stänga på jobbet imorgon.. 
Sparar till: En resa, en bil eller ett hus kanske.
Pålägg som gäller: Hm, just nu är det bara smör som gäller. 
Önskar att jag var bättre på: Komma ihåg och orka saker.
Dagens dryck: Oboy och vatten.
Vad saknar du: Vänner som jag inte har träffat på länge plus en liten strawberry daiquiri-kväll med Ida.
Tre band/artister: Lasse Lindh (såklart), Raymond & Maria, Magnus Uggla.
Vad har du gjort idag: Jobbat, lagat mat och åkt motorcykel.
Brukar du svära mycket: Mer än förut, men ändå inte supermycket.
Hur tidigt stiger du upp: Ungefär halv sju.
På helgerna brukar du: Hitta på nått kul, äta nått gott, cykla en runda, blogga och mysa.
Vad ska du göra ikväll: Titta på GW:s mord på Cmore och käka kinapuffar.
Hur många timmar sover du per natt: 7-7½ skulle jag kunna tänka mig.
Vem är snyggast i världen: Channing Tatum och Christopher, kunde inte välja hehehhe.
Vad är det för veckodag: Torsdag och imorgon firar vi helg!
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag träffade Christopher!
Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya jeansklänning.
Längd: 164
Vikt: 18 kilo mer än när jag var som sjukast.
Byter gärna garderob med: Ellen tror jag, hon har alltid snygga kläder.
Byxa eller kjol: Byxor.
Senast utlästa bok: Jag är inte perfekt, tyvärr.
Mitt rum kan beskrivas som: Ljust.
Mig själv med tre ord (just nu): Glad, sömnig, nöjd.
Jag tränar: Näst intill aldrig.
Jag ville bli när jag var liten: Polis och "en som kör hiss".

En liten bild bara för att..
Publicerat i Listor