Högst på önskelistan just nu;


- Ljusgråa slip-on skor. 

- En ny, mindre och smidigare, kamera. Har insett hur klumpigt och jobbigt det är med systemkameran när man exempelvis ska resa och mobilen blir alldeles för dålig kvalite. 

- Ögonfransförlägning. Så sugen på att testa. 
Någon som har erfarenheter och kan tipsa om bra ställe eller allmänna råd?

- Att få golvet på balkongen färdigt så vi kan ta ut möblerna, piffa till och bara mysa där varenda soliga kväll från och med nu. 😍

- Fortsatt fint och bra väder. Vill ta årets första dopp snart! 

Hur ser din önskelista ut?

 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jessica:

Jag hade ögonfransförlängning i flera år förut och älskade det! Så skönt att inte ”behöva” sminka sig :) nackdelen är väl att man måste vara försiktig hela tiden så att de inte lossnar eller klumpar ihop sig. Man Ska tex vara försiktig när man badar, inte gnugga sig i ögonen och inte sova ”på ansiktet”. Dock är ju dessa saker inte jobbiga när man väl vant sig. Anledningen till att jag slutade var att jag inte kände att jag hade tid Och framför allt tålamod att ligga på en brits i typ två timmar och göra ingenting medan man fick fransarna påfyllda. Det gick bra medan jag var mammaledig och medan jag pluggade men när jag började jobba blev jag stressad av att så ”mycket” av min fritid gick åt haha.

Svar: Aha okej, då har jag lite mer koll. Tack för bra info! =)
Josss.